google-site-verification: google2722621d1675790d.html

پهنه گیتی

این وبلاگ تلنگوری است از توان من و تو در بازآفرینی بنای زندگی

پهنه گیتی

این وبلاگ تلنگوری است از توان من و تو در بازآفرینی بنای زندگی

«پیروز شو» نام برنامه ی اندرویدی است که حاوی کتاب «موفقیت نامحدود در 20 روز» است .

پیروز شو

کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز اثر آنتونی رابینز و ترجمه فریبا جعفری توسط اینجانب بصورت الکترونیکی برای استفاده در محیط اندروید با فرمت Apk ساخته شد. 

این کتاب به بیش از 25 زبان زنده دنیا ترجمه شده و مایه دگرگونی صدها هزار نفر در دنیا شده است . پیشنهاد می کنم این کتاب را از دست ندهید . 

در ذیل مقدمه این کتاب تقدیم می شود :


مقدمه‌ی مؤلف

آیا دستیابی به موفقیت واقعاً ساده است؟ آیا می توان شش سال جوان تر و سرزنده تر شد؟ آیا ممکن است به معنای واقعی موفق بود؟ آیا می توانیم همه چیز را در زندگی تغییر دهیم، احساسات مان، جسم مان ، روابط اجتماعی مان و ، موقعیت مالی مان ؟ تصور می کنید غیرممکن است؟ تصور می کنید چنین شعارهایی زاییده ی تخیالات من است؟ واقعاً ممکن است کسی در کمتر از دوازده ماه میلیونر شود؟ شاید بگویید اگر تمام اینها تا این حد ساده است که می توان تنها با استفاده از قدرت درونی بدانها دست یافت، پس چرا همه به چنین موفقیتهایی نمی رسند؟

سؤال خوبی است. در زندگی کارهای زیادی هستند که بسیار ساده اند اما مردم به راحتی از کنار آنها می گذرند چون در روزمرگی های زندگی خود غرق شده اند، درست مثل کسی که در باز پرداخت یک بدهی سنگین درمانده است. اغلب مردم در یافتن نقشه ی زندگی ناکام اند ، درحالی که تصور می کنند بهترین طراح زندگی هستند، روزها و سالها از عمرشان می گذرد و آنها تازه در کهنسالی در می یابند که فقط بخش ناچیزی از زندگی را تصاحب کرده اند. البته نه به این سبب که آنها افراد کم هوشی هستند، بلکه فقط به این دلیل که عاشق  آنچه می خواهند نیستند؛ بنابراین وارد عمل نمی شوند و قدرت تصمیم گیری را در خود پرورش نمی دهند. در واقع این افراد باید به ورزش روح بپردازند تا عضلات روحشان ورزیده و قوی گردد. بسیاری از مردم قادر به تغییر رفتارهای معمول خود نیستند. گمان نمی کنم شما بخواهید جزو این گروه باشید، زیرا در غیر این صورت هرگز این کتاب را نمی خریدید و وقت خود را صرف خواندن آن نمیکردید. با خواندن این کتاب خواهید آموخت که کنترل زندگی خود را کاملاً در دست گیرید. یکی از اهداف این کتاب این است که هر کدام از شما بتوانید با دانشی که آموخته اید به دیگران نیز کمک کنید تا خود را به بهترین شکل تغییر دهند. از این پس می توانید در بهبود زندگی بسیاری افراد نقش داشته باشید: اعضای خانواده، دوستان، همکاران، کسانی که دوست شان دارید و... زمانی که توانستید کنترل زندگی خود را به کمک شکوفایی قدرت درونی تان در دست گیرید، مسلماً بر آن خواهید شد که به دیگران نیز کمک کنید تا خود را تغییر دهند. اگر میخواهید در زندگی فرد موفقی باشید به خاطر بسپارید که: «در معادله ی زندگی، آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست.» اگر در گذشته شکست خورده اید هیچ گاه نباید تصور کنید در آینده نیز چنین خواهد شد. آنچه یک لحظه قبل، دیروز، طی شش ماه گذشته، شانزده سال پیش و یا پنجاه سال قبل روی داده است اصلاً مهم نیست و بدان معنا نخواهد بود که حتماً در آینده نیز هماناتفاقات پیش می آید.

 

برای دانلود «پیروز شو»  اینجا کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی